Followers

Search This Blog

Thursday, December 9, 2010

:: u tanye,ijawab ::

tengah2 busan ni kan..cehh busan..zila proposal dah siap ke nak bosan2 nih??hahah..ade MALAS sikit mlm ni~...okey jom layan soklan2 bawah ni..aku pon copypaste jer..haha..

Q: Apa yang paling penting dalam hidup korang?
A : ape yg penting?kerjesame~haha...

Q: Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
A : minyak kete~

Q: Adakah korang bercinta sekarang?
A : yap..bahagie kot~ hhahaa

Q: Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
A : sampai bebila

Q: Di mana korang akan jumpe kekasih korang?
A : kat mane2 jer..dimane ade kamahuan di situ ade pertemuan..haha

Q: Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
A : majalah DARA.com...wajib beli tiap bulan

Q: Apakah nama penuh korang?
A : Azilla (simple ek)

Q: Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
A : mak abah

Q: Namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dlm hidup korang?
A :en.amirul amin bin alladad...euwwwwww

Q: Namakan tempat yang korang betul2 nak pergi?
A :tempat yg xde masalah

Q: Pilih salah satu.. peluk atau cium?
A : pelokciom......hahaha bleh gitu

Q: 5 lagu yang bermakna dalam hidup korang?
  • alasanmu _exist
  • relaku pujok-spider
  • kekanda adinda- atilia&monoloque
  • the best i ever had-vertical horizon
  • aku cinta padamu-siti norhaliza

Q: Beritahu 3 perkara tentang kamu yang org xtau ?
  • romantik kahakahkah..xbleh blah
  • takot kucing (selain bilis n anak2)
  • suke berangan (sangat suke)

Q: 5 benda yang korang sayang sangat2 dalam hidup korang?
A : telefon,duet,fb,kamere

Q: Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
A : 9 ogos...tahun lepas?? kat ner ek..serius lupe..

dah?cukop?dah kot..pasni nak meredah blog2 korang..sonok gile bace belog2 org ni kan..haha macam2 entrie..kawan2 yg ade belog.sile tinggalkan link ye disini..senang saye follow awak sume..ifollow u..u xpe la lau xnak follow i..hahaa..ade i kesah~ teet!...aku xtau ar sape yg bce blog aku ni..tpi ari2 alhamdulilah up je visitors belog ni...yelah..blog aku ni kan ~cooolbelog~..haha yang pasti belog korang lagi 
 
~hoootbelog~
 
 
wokey2..dah..time's up~..jommmm..selamat tido ye kawan2..semoge mimpi yang enak2..hehe..
 
 

0 komen lagi: