Followers

Search This Blog

Wednesday, December 15, 2010

::❤ my teratak ayahbonde ::

assalamualaikum....wink* wink*..sambil gosok2 mate..skang bru kol 6.am...ermm tetibe je terajin je nak update coollbelog ni..haha alaaa konon je ni kot..ermm weeknd aritu balik kg..blik jmaat..balik pon cz kwn skolah kawen..congrats sani n rose..mlm reunion a night to remember tu pon best..huhu..

xde idea la plak kan..nak wat pe ni..air mate tibe2 laju lak turun..haha..bukan sedih ape pon..aku lau ngadap laptop gelap2 ni(sengaje xbukak lampu) kompem mate akan jadik sensitif..mule la air mate berlumbe2 nak kuo..okeys2..layan gambo :: teratak ayahbonde :: jom..lame giler x update umah mak ni..

abah tgh tengok2 fish cucu die..heee

ni kat bhgn tangge umah..kecik je

pondok ni ilham aku n mak abah..heeee serius

ni kat beranda depan..sebelah kanan

ni laluan ke kiri umah...ade stepwalk tu..

ni depan umah..kusi tu dah bertahun2 jangke hayat die

ni plak rumah burung..abh wat

ni pon abah buat..cntek x hehe

pintu gerbang teratak ayhbnonde

kusi ni abah wat

suasane waktu mlm...

ni gmbo depaN umh aku..


ermm de sape2 tau x mane2 ade pertndingan landskap ke ape ke..meh sini bgtau..skang ni tgh usha2 contest yg cam thun lepas..under berita minggu..kalau thun lepas umh ni menang mingguan..so thun depan,nak menang kategeri or menang beso..haha u olls doakan yer..


ni gmbo dlm umah x amek lagi..lupe giler nak amek..asik dok luo umah jer kan..hehe..lepak2 pon kat luo umh..dlm umh bnyk sgt eksesori mak..haha..ampon mak...okiey2..nak Cabot dr entri ni cmni jer...gagaggagaa..

1 komen lagi:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.