Followers


Search This Blog

Monday, January 10, 2011

:: aku lupe ::

tolong ingatkan aku.....
dahhh aku dah tolong dah..smpai la ko menang wahai ana rafali..hahaha

tahniah2...menang besau kamu malam tadi..
xsangke kan?memang xsangke...aku bajet faizal tahir menanng,,
tapi ALHAMDULILAH sangat2..
faizal tahir xmennag..hehhe
satu umah aku xgemor die..
over confiden je aku rase si faizal tahir tu..
xdinafikan ,suare die mantop..

persembahan terbaik..faizal tahir..~ok la..ade basah2 tu kan..ala nak wat camner kan..gimik die kan mmg sentiase debomb ..huh kononnyer,,,

vokal terbaik...cit hafizzzz!!...xsuke xsuke xsuke~...

n03...hafiz noktah cinte..adehai..amek la..amek la...

n02..drama king ....weeehuuuu..like...congrats...

n01..tolong ingatkan aku...ana rafali...tahniah yek cik kak..manis giler bebaju kurong semalam..

keseluruhan AJL mlm tdi aku rase hambar sahaje..
tetapi bile ziana zen n siti norhaliza nyanyi..adehhhh rase mcm konsert diorg lak mlm td tu..aku tersangat suke..lagi2 siti norhaliza tu hehehehhe..dah xde dah seri AJL lau xde siti n mawi..bagi aku la..hahahhaa..
okey...dah cukop dah..yang menang tetap menang dan yg kalah..teruskan usahe..caiyok caiyok :)

3 komen lagi:

CIK DIANA said...

btol , bile siti start nyanyi bru ase syokk je , hihi :)

Anonymous said...

sepatotnyer siti nurhaliza menang tanpa bertanding kan.. haha,, syok tahap giler tengok siti muahahaha

~azillakhalison~ said...

diana : huuhu tau xpe....
qaqa : siti mmmg dah menang tanpe bertanding :)....lau siti nyanyi dr awal smpai abis siaran pon xpe kan..