Followers


Search This Blog

Monday, January 3, 2011

:: back to school ::

selamat pagi..oppps pagi ke huhu...ade baik ke arini...hopeflly sumenyer ok kan....ye la..arini ari pertame keje utk thun 2011 ni..msti semangat pon berkobar2 jugak..kan kan kan..aku jugak masih di takok lame..heeee..xde pape...:)..

ari pertame persekolahan..cam biase la kan....budak2 excited nak g skolah ngan kasot baru..baju baru..penselbox baru,stokin baru..beg ben10 baru..botol air baru..fuhhh sume2 baru...
teringat dulu2 nyer mase aku diBANGKU sekolah..hehe kenangan yg xdapat aku lupekan mase tu...

dari sekolah tadika smpai la sekolah mnengah..kenangan mase zaman sekolah yg sukar nak dilupekan..tanye la sape2 pon,mesti ketawe pnye lau ingt zaman skoll skoll dlu..mane xnyer...kat situ la kite mule knl hurop..mule kenal nombor..mule kenal mane kawan..mane cikgu garang..mane cikgu baik..mane guru beso..mane guru kecik..mane makcik kantin..mane pakcik tukang kebon kan kan kan...

dah 9 tahun aku tinggalkan zaman sekolah ni...ermm rase baru jer bape thun an..alhaiii..nak perasan mude la tu..haha padahal..dah beso gajah..haha..masih teringat kat kawan2 mase sek dulu..pe jadi kat korg sekarang ni ek..ade yg dah kawen,ade yg jadi model..jadi artis..jadi mcm2 lah...aku doakan yg terbaek utk korang....euwwww muncung sket bibir korang..hahha....

teringat sume ni....sekolah rendah~
  • mase sek rendah,bawak duit 70sen jer..cukup beli mi n air +kopok lekor 2 batang..huhu
  • kadang2 bawak bekal..nasi ngan gulai ikan..dah paling sedap dah tu..
  • g sekolah mak anto..
  • kasot sekolah basuh dlm mesin basuh( tahap kemalasan yg melampau)..haha
  • kasot sekolah lau xkering letak belakang esbox..
  • keropok lekor + abc mase kat kantin sekolah agame..bende wajib beli..
masok sek men~...
  • dah kenal dah mane pengetue..mane hep...haha xpasalll
  • start berfeeeling..hahaha pyo giler
  • start dah syok kat sorang cikgu ni..
  • dah pnadai iron baju kaw2 tajam..
  • dulu glamer nila UJALA...
  • g skolah nek moto..merempit :)
  • dah pnadai belagak samseng,pakai kain singkat huhahha
  • dah pnadai naik bas turun bas sndri (desebabkan dok asrama kan)
  • dah mule bergayot kat public phone..pantang jmpe..
  • dah pnadai monteng prep..
  • dah pndai fly~...
  • start kenal ape itu erti sebuah persahabatan...gile touching ni..
  • start dah mule x reti nak study bile dok asrama..memain jer
  • start dah geng ngan mereka2 yg perangai gilos2...giler punyer giles..sib abik xkene buang ostel..
  • sume tu gare2 men mercun dlm asrama..gilak kan..hahaha..
  • adehh lau nak listkan mmg xterliskan...huhu..
aku rindu nak pakai baju sekolah..baju putih..kain biru..tudung putih :)..kasot putih..sekolah menngah kasot hitam..adehaii rindu gilers ni...
tadi bukak fb along (abg aku no 1)..adehai..nak termenangis jap..hehhe..along kate pepagi mak dah anto die msj..korang nak tau my mom text ape kat die?....layaannnz...

:::

" Salam..selamat bsekolah buat wafi sayang..mak gmbira cmpo sedih pulk long..dulu along makk yng anta..skrng along yang anta anak along" 


huhu mau aku xberjujuran air mate lau dpt msj ni dr mak aku..hehe..dulu mak yg anto kitrg g skolah..lau abah xantar la..tapi biasenyer mmg mak yg anta..

 

jom tengok2 gambo mase aku skolah dlu..haha xbanyakk


laaaaa hai..cari folder2 ..erm haramm.xjmpe pon gambo mase skolah dlu..ntah apebende folder ntah aku letak..gambo2 kat bawah ni pon kire gambar sekoalh jugak la kan..hahah layann...

:)
 gilak gambar ni..penat aku mengedit dulu..huhuh..ni la team yg sangat bengong..mase grad dip kt polijb...
aku no4 tu..nampak x...wat2 la nampak..aduhai u olls ni...hihih...


:))
huhuhu caye xcaye..ermm ni gambo mase tahun 2008 kot..mase aku jadi ckgi KGSK kat sekolah taman daya..seronok la jugak..merasa aku menjadi pengaja walaupon aku sbrnarnye insan yg kurang ajar...ahaha sumpah dowh~..



:P
hahahaha sumpah nak tegrlak tgk pic ni..geli dowh..apsal aku burok beno gini..hahaha xsedar diri pulekkk..ni la hhakikatnyer..gambo ni mase aku skol teknik muo dlu..form 4 kot mase ni..baju biru tu baju asrama..excited aku pakai kan...opsss lupe2..mase ni form 5..ktrg yg senior dok asrama kne pkai bju asrama..kononye jadik ajk asrama mase tu..euwww gilerrr gedik..hahaha

selamat bersekolah ditujukan khas untuk my anak sedare yg ensem...wapi..n my kazen yg otai..aimar dinie..semoga korang menjadi insan yg bergune kepade keluarga,agama bangsa...dan negara...

wafiy : cite2 nak jadik KETUE POLIS NEGARE...doakan ye kawan2..hehhehee

euwww..tetibe dapat panggilan..panggilan yg xdapat diteruskan untok smbong blog nih...calllow..pepon mmg kne post blog ni..sempena ari pertame [persekolahan..

0 komen lagi: