Followers


Search This Blog

Thursday, January 13, 2011

:: nasib kau ler budak ::

*ehsan dari en.google..dapat plak..memang ni la dlm p.o tu

pagi2 tadi seawal jam 9 aku dah terpacak kat dalam p.o ni..
PEJABAT POS TAMAN UNIVERSITI
tu pon setelah 5minit carik xjumpe..xpenah g pon p.o ni...
adehh sikit punye senang tapi tu pon aku xtau...opss bukan xtau..xingt...selalu lalu situ kot..
tu pon setelah menanyekan 2 org budak pompuan kat situ..
sorang student UTM n sorang lagi budak keje kat stationary rainbow..
lorr senang je uprnyer..
pagi2 suboh td tengok kat ggoogle map (wahhh siap tgk kat google)hehe..
tapi lain beno la ngan ape yg aku tgk..mybe dah pindah tempat kot..
tapi bukan tu yg aku nak cite....

aku nak cite n lepas geram la kat budak yg jage kaunter 3 tadi..adeh..budak laki..
umo ade la sebaye aku gaknyer..ape die anti ntah ngan aku aku pon xtau..aku masok2 je mmg tgh xde org kat kaunter die..then aku terus la ....*sile rujuk dialog dibawah*

aku : ermm selamat pagi..saye nak beli sampol express size..........

aku xhbis ckp lagi die dah jawab..

badboy : err amek no..(dengan belagaknyer muke die)...

aku terus blaa g amek no~..cinabeng..xde org wey mase tu..lau die bg aku pon smpol surat tu..xde hal pon..xdenyer die kene buang keje..gilesss betol...
aku pon teros amek no..then tengok no aku 2034..skang ni no 2031..so ade lg 3..kaunter ade bukak 3..
kaunter 2 bhgian bill..kaunter 1 maybe ntah ape jadah ntah..
yg si badboy ni leh tengok2 aku...pastu aku pon jeling die..kipedlok betol..dah terang2 xde org tu ko tekan je la no tu...bg aku cepat sikit wat keje aku ni..haram j betol kan..

tetibe ade 2 org cine pompuan masok n terus g kat kaunter die...nak beli setem...
die bagi...tpi b4 tu si badboy ni mate tengok aku..weyy pehal..
aku dah start bengang..

2032 ...kaunter 2...
2033 ...kaunter 1..

2034..kaunter 3...
adeeeeeeehhh apsal aku kene kaunter si JIBAON tu..aduhai..

aku : sampol pos express size a4..
die : satu je?
aku : haa la..
die : .......................

pas tu aku isi2 sume add ape jadah sume..mase aku nak bla tu aku *wat dialog lagi....

aku : setakat nak beli sampol pon kene berator?pastu org cine nak beli setem awak bleh plak bagi?xkene berator pon..nape ek?
die : ha..setem memang xpayah berator...
aku : yeke...??saye td terang2 memang xde org pon,nape kne amek no..?
die :..(diam..xjawab)
aku : mane bleh camni...tadi saye xhbis ckp lagi awak dah cantas ckp saye..cmni ke awak keje?
kalau camtu senang la keje awakkan..awak kene bg je saye nak sampol tu..pastu pandai la saye nak masokkkan dlm tong kuning..rasenyer awak xpyah kot buat ape2..kan ke sennag?....terime kasih banyak2..ermm sape name awak?(smbil mate aku jeling2 tengok nametag die)..or izwan..okey..terime kasih banyak2..

aku terus bla....cinabeng punye budak....
hahaha aku pon xtau nape aku emo2 sangat pagi ni...
mungkin sebab aku dapat msj kat fb tadi kot~...terus rase nak marah jer..
ha nasib kau le budak....


*cam singe betine bile dah ngamok~

0 komen lagi: