Followers

Search This Blog

Thursday, January 27, 2011

:: kawan saye suke kentot bersepah ::


yuhuu..adehh sakit kaki..hehe...arini melepak dan melepas tensen bersame2 besfren forever saye..ngeeee...
NOOR ASHIKIN binti AHMAD...yang jugak merupekan followers saye yg pertame dan terakhir..hahahaha...kannn kinnn kannn..hehe sygg ko..

walaupon pade asalnye aku xbape nak ikot ko..hehe tapi memandangkan esok ko dah nak lek melake..so aku pon xde banyak cite..hehe ikotkan saje ko..yelah nnti lau dah xjmpe ko,ari2 kang ko bagi msj kat aku ckp rindu kat aku lah apelah..hhahaha...

sonok kuo tadi..mule ngan g Hp..pastu g KSL city.then g leisuremall..makan,nengok wayang,karok..cukop..pakej aku bagi kat ko...ehhhh..ko bagi aku ke aku bg ko???hehehhee..macehh :)...
arini aku nak bagi ko muntah2 nengok gmbo tadi..weuuewww..hehehe...

yang kamere ko tu ko simpan k..tengok kat melake kang ari2..hehe...jangan nnti ko balik jb aku dah xknl ko..sbb ko dah 47 kg..hahahhaha....
layannnnZZZZ....


>> makanan paling simple kite order tadi kan..huaaa..kenyang..rase leh naik 3 kilo tadi hehe...makan berejam2..dah kesudahannyer..baju aku basahhh dohh...sioot arr..


>>ehhh suke ati aku la nak letak pic sape...belog aku...bukan belog ko kak kin..hahahha...sempat lagi aku wat peace..haha budak2 mcd lak mmg puake..menganjing!


>> yessss..makan la lagi..lagi makan banyak2 pon aku xsuke...baru la balance i ngan u...haha...baru la leh dok sebelah2 ngan i kin...hehehe....cukopkan 50 k..:)


>> i love u till end..hahahha..apsal muke ko happy sangat???weyhhh xapaham2..padahal mase ni aku pas marah ko kan...kentot bersepah2..ishhh malu aku dowhh...


>>wahh..nampak suci je muke..kahkahkah....suciii sangat tau :)...xcaye?xcaye sudah...hehehe...mase ni kat mane ekk kin..aku lupe..sbb banyak sangt aku rase kite snap tadi..tu pkai kamere xbape mahal tu..lau kamere yg mahal tu,aku rase smpai lebammmm kite snap..heheheh..:)..


>> haaa...nak cakap ape?cakap laaa...hehehe..sebok cakap ko je amek gmbo kan..ok kali ni aku lak amek gmbo..hehe..cntik kan..bleh jer..amek gmbo smbil2 usha mamat2 ensem kete sngapore sebelah pastu siap drve lagi..aku power beb hehehe...


>> ko la plak cakap..tetibe ade mate ikan la lam mulot..hahahhaha....kin..tetibe aku rase nak suhh ko potong rmbot ko laaa..dah macam langsuir dahh kakakaka....jgn marah..t aku wat onar lagi kat cek pen baru tau..hehhe..


>> peace ke sepuloh juta kali..heheh tapi gmbr ni nmpk lagi..opssss xtahan ..hahahha....ape yg xtahan..lubang hidonggg aku kan..aku kasikk up kat ko..sbb ko suke kntot bersepah..hehehe..:)

soriii soriii soriii lah yea..gmbr tidak mengikot turutan..hahaha ado sapo kesah??nan hadoo..hehhe..
kinnnn..baru pasan..duet mnyk tadi ko amek rm10 jer ea...pe la ko ni...
pape pon tq ea..tq cz memahami kawan ko yg sorang ni..yg bekerje  tanpe gaji ni...hehe...tq kin..next time janji ea..aku bawak g nusejaye lak ea..hehe...untok ko pe saje...xkesah punye..lagi pnjang lgkah aku..hehe...k gd nite..esok balik melake baik2 k..ingtlah detik2 manis ko kat jb ni..hehe jmpe lg..
g sgpore belikan aku baju universal studio k...xkire..kate ko syg aku .:P...



*nak jugak bajuu universal studio*



0 komen lagi: