Followers


Search This Blog

Monday, January 24, 2011

:: weyhhh kate nak diett ::

yuhuu..lamenyer xbejalan2 ke belog korang kan...hehe agak bz sket pastu ditambah2 lak ngan kelembapan line tenet ni sejak 2 menjak ni..ishh ishh...sabar je la aku...nak kutok lebih2 kang xleh plak..ade abg aku stopkan trus line tu kang..haha ternganga aku..cit...so lembap pon lembap la..janji aku dpt bkk fb aku..haha..

skrang ni aku tgh nyirap gaban ngan celcom..aku nyer hp...aiyyyaaa...tau ar penggunaan kredit dah over limit ni...huh...tpi name xinform awal2 smpai la ni xdapat dah nak call ke msj ke sape2..aduyaiiii....org len tu aku xkesah sangat la kan..haha tapi si en.love tu..aduhai..xde la nak msj2....smpai ati tol celcom xbgtau awal2...tgh2 magrib td bru paasan cz nak anto msj kat e.love patot ar failedddd jer..hampeh tol...

ermm esok kompem g byr..walaupon tgh sesakkkk ni..hhuhuhu...
weekend aritu korang watpe..jalan2?dok umah/kemas umah? huhu..ala cam biase..aku cuti2 cenggini..ade jer yg ajk aku berjalan2...belanje sane sini..cewahhhh...
abg aku no3 telah mengikhlaskan diri die ajak aku n adik aku jenjalan jucso tebrau..haha lau dah ajak jalan tu msti r die nak belanje makan..so pe lagi...ternak dan biakkan lemak la ape lagi...adehhhai....biler fikir nak diet ni..adushhh...lemah...bile fikir balik badan skang dah menjadi2..fuhhhh..TAKOT...
cakap banyak x gune.kite same2 jom ternak lemak..ngeeeee :)...


:
>> picca mase baru2 smpai...rayen dah ngantok sangat dah tu..demam sian die..pas mkn ubt,die pon tetido..huhu lau andak jadik rayen,andak xtido..andak pao ayah suh belikan otomen kosmos bebanyak..hehe..



 :
>>  hehe i giler kad okey..tiap kali kuo mesti rajin tgk2 kad..sumber inspirasi utk created kad sndri kot..haha..sebab aku rajin wat kad sndri..kad yg aku pgg tu sah2 cute..miss ya!..tpi xbeli ppon....miss kat sape zila oi...haha..

 :
>> ha ni abg aku..no3..ude~..die la yg bawak adik die jalan2 makan..ternak lemak..huuhu..sebelah die tu bini die..n sebelah bini die tu anak pompuan die..adik si rayen..QALESYA..comel ya amat...

 :
>> tadaaa...lahai...xlepak mane pon..ajak ude g JOHNYS ude xnak..xnak mkn steambot die kate..aduyai...steambot JOHNYS tu fav aku..letak la bape banyak pon,aku mmg layan...smpai habis..hehe..tapi die nak belanjer kat sini ppon okeyh jugak...

:
>>tadaaaa..air yg kitrg order..aku punyer yg paling menarik tertarik tu...choc vanilla..pehh mavelses..diorg amek air simple2 jer..hehe aku jer ngade2 nak air tu..padahal aku mnum sikit jer..yela,aku mane la suke sangat cokelet kan...ermmm tpi sdap..


:
>> ni ha makann kitrg..sedap sedap sedap..tu jer yg mampu aku ungkapkan..cehhh..hahaa...terbaik..satu lg makann x de..ajah punyer..smpai lmbt..so xde mase nak amek gmbo..baik aku makan dr sebok2 nak amek gmbo mknn die..huuuuhu..ape yg penting??? perot aku..yeay!

:
>> haaa amekk...xlame..dah macam kne sarok ngan kucing kebulor kan..haha...adehai..wat malu jerk makan cenggini..haha...xla,,saje kitorg sepah2 kan..huhu...





settle part membiak sume lemak2 kat semue sudut..haha...pastu menyesal..haha..wey kate diet!...


*makan selagi boleh*

1 komen lagi:

Richard H. Black said...

This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing blog that understand the value of providing a quality resource for free. diett