Followers

Search This Blog

Wednesday, January 19, 2011

:: aku sayang bracess aku ..ngeeee :) ::


tumpanggg sat..nak buang angin ler..hehehehehe...psssstttt..(pehhh alimnyer angin aku..)
huhu haii..hai dan hai...salam semue...ermm arini ade mase nak menghapdet belog ni...
biase mlm jer rajin nak hapdet..huhu tapi sekarang ni tgh rajin...

yuhuu..arini bibir pecah lagi...ntah dah bape kali ntah die pecah..sakit weyh...
ni pon disebabkan braces aku la ni...accctly xde la sakit mane lau pkai braces ni..huh sebab dah biase kot,
dlu mase mule2 pkai ade gak terfikir "bleh kuros" la aku cmni hahahaaaa...

ceh sekarang..amek ko..huhuh badan semakin menjadi2..
dlu bleh la cakap nak kuros cz ari pertamae pkai braces..ooo makkk ai..sakit jugak..makan ape pon sume telan jer..haha..
ingt lg raye 2009..1st tme raye pkai braces..waduhh xdapat bayangkan..xmakan ape2 pon mknnn raye..just mkn ketupat sahaje..tu pon yg telah dilenyek22kan oleh mak aku..huuhu..ayam + daging + sup tulang ke ape ke..memang aku xmerase huhu...tapi xlame ...jap jer..seminggu dah bleh makan...
bleh jadik giler lau xmakan berat2 huhuhu...

sekarang ni braces aku nengok dah mcm trend dah kan..org yg gg terpeleot sikit je pon dah nak pkai braces..ade duiet lebih pon nak pkai braces..yela korang mmpu..
aku lau ikotkan xde la mmpu sangat...huhu..tapi..memang terpakse pkai kan..lau x..huhuhuhuhu :(..pepaham la kan...
braces lak ade mcm2  jenis..ngan kaler2 la..yg trenparens la ape la...
tengok pade duet la kan...aku penah pkai wane ijau..ooomakk aii..rase cam jadik shrekk lak sebulan..hahah..pastu sumpah xnak kaler2 dah..haha burok beno rupe aku..biarlah aku pkai wane normal ni jer..huhuuhu...


 >> ha ni mase hari ke4 aku pkai braces..huhu kene nganjing je la mase tu ngan abg aku...huhu sengal ko de..


>> ha ni gambo sekarang2 ni dah pkai brace...setahun kot~....mase ni dah selese sangat2 dah...rase bangge lak dapat pkai braces...huhu


 >> ni picca mase aku stdy kat poli dlu...maseh lom pkai bracess..nmpk x bersimpang sior dan terjungki2 jungkit gg aku..hahaha....



>> mereka2 ni pon nak pkai braces..suke ati la kan..mengikot kemampuan..tpi sekarang misha omar dah bukak braces die..cntek sangat die sekarang....

dialog 

tam (makcik aku) : biler ya ko bakk braces..?
aku : ntah la tam..thhun ni last la insyalahh..
tam : huhhuh...ko jangan risau ya...pasni dalam fmly kite..gg ko paling cantik...
aku : (wink * wink * smbil terkebil mate aku) hahaha yela tam..insyaallah dah penat pakai ni...xsabo nak bukak...

hahaha ape la mkcik aku ni..tpi mmg ye pon...fmly aku belah mak..gg diorg okey..tapi ade sesetengah yg xterator..tapi gg aku ni xterator die tahap max dulu..huhu..sib baeeekkkkk cerita halimah jongang tu glamer pas aku pakai braces..lau x..dapat la aku name ZILA jongang..huuuhuhu...
aku xsuke cite tu..sakit hati..sian untok org2 yg gg xcntek cmtu..sian wooo..aku penah merase di eejk cmtu..huh sedih..rase down giler n x de konfiden langsong...so pade si penyejek2 aku dulu2 tu..huh aku ingt lagi sape korang..huhuh smpai mati kot aku masih terngiang2 lagi ejekan korang..xpe2 huuhu....
rase nak tayang jer ggg aku yg berbesi ni kat ko! huh....alamak apsal emo ni...ala xnak la emo2..xcntek dah gg tu nnti hahahhaa....

sooo harap sangat b4 kawen nak bukak braces ni..hehhe..sian lak kat laki aku kang...hahahahhahahahahhahahah...JAHAT giler!...pepaham okey....
okey..dah abis dah...hehhe..penat jari2 aku berkate2 dan bercerite..kemain laju lagi aku menaip..heheh...

bile jari dah berkate2..burong pon leh pengsan...hehehe..ok daaaa...
t biler braces aku dah bukak aku stoli lagi okey..hehehe :)
salam dari gadis bergg besi ;;ewuuuuuuu
takot x tgk besi2? heheh



*xsabar nak bukak braces ni*


3 komen lagi:

nelly said...

nelly dulu nak buat ..
tapi doktor kata ...gigi sudah vantik ..
=(

~azillakhalison~ said...

JELESNYER TGK GG NELLY..HHEE.EEE JELES JELES....

beloges said...

nak pakai jugak..hehhe
saia pom kena ejek sebab gg sy ada miss satu space..da napak lain..mak ckp dulu gg sy patah awal..so bila naik gg baru dah jrg..