Followers


Search This Blog

Monday, January 17, 2011

:: pancake org melayu ::

allop..sudah makan malam ker..ermm arini makan malam di masak oleh saye..
yer.saye..haha xmasak ape ppon..
kari daging + lempeng...
lempeng ..omputih kate pancake..haha..gilerr bahase..
lempeng cicah kari sedapkan..maveles...
jom layan gambo..malas nak menaip..tangan patah..haha..

ha ni bahan2 aku nak masak kari tadi..haha..pakai santan kotak jer..almaklom ler....

ini pancake...haha atau dalam bahase melayunyer..lempeng...aku tiap kali wat lempeng mesti aku gulung..nampak lagi cantek n sedap mate memandang...kan?

ok siap untuk dimakan..walaupon display cam hampaeh..tapi..sedap woooo
haaha..pas makan lempeng tadi..siap2 kemas.masok bilik..teringat lak ade sepotong kek secret ni..ermm ape lagi... 



mcm xkrnynag..padahal alhamdulilah dah kenyang....

xdapat nak habiskan..sambong esok..huhuu

so sesape yg teringin nak makan pancake org melayu meh la sini..aku buatkan khas untok korang..hahaha..
okey2..tengah nyirap sebenarmye..nak upload gambo 5 keping ni jer.dekat setengah ja,,
aje gile lembap lone tenet malam ni..huh..dari mate segar smpai l;a mate aku jadik cam mate org stim..haha...
sengal..wokey..jmpe next entri..selamat malam...good nite..daaaa


*en.love call td :)..insyaALLAH :))*

0 komen lagi: