Followers


Search This Blog

Sunday, January 16, 2011

:: rezeki ALLAH lagi..amin ::

yuhu..selamat petang...arghhh 

erkkk alhamdulilah kenyang kenyang dan kenyang...huhu..
td pas bekpes terus operasi membetulkan saluran paip tersumbat kat dapor..
hadoi bancau dapor..huhu..alang2 dah kemas kan..kemas sekali ntah ape2 barang kat belakang tu..
gambo xpayah la amek ek..menyakitkan mate..
mule kemas n menjolok2 salur tadi dlm kol 10 lebih..siap 2 kemas tdi ade ar dl kol 1.lebih..
siap2 kemas sume terus mandi dengan sebersih bersihnyer..
huaaa...nyamannyer dapat mandi..ahaaa..macm la b4 ni xpenah mandi eh..huhu..
opps lupe nak cite,td b4 mandi akk ipor aku dah sebok nak call delivery sume..

mac donals + dominos + pizza hut...

tapi hampeh..sume xnak anto..sume xde penghantaran..
pelik dan heran aku..aritu relex jer aku nampak moto tu lalu depan umh aku..alasan diorg,xde yg dekat...
hampeh...bongok...bebal...sengal....hahha..pas mandi terus kuo..aku g ngan akk ipor aku ngan adik aku..
niat di hati nak g drve thru jer..tapi akk aku nak g servis printer die lak..then terus g,,,.
ade la dlm 20 minit kat kedai komp tu...pastu terus drive g mcd utm skudai...
aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..terbeliak mate aku..nengok org ramai sangat2..weyhhh aspal time2 gini ramai no nakmakan mcd..agaknyer korang ni sume malas nak masak mcm kitorg ker hahha...pae la..
so tunu turn la kan...amek ko...kerete depan ade la 8 kete..belakang ade la 3 kete..huh..

so order...

big mac 1 set
mac chicken 1 set
spicy mc deluxe
pie apple
fillet or fish
quater pounder
fries

ermm banyak kan..
ala bukan untuk kitorg 3 org..
huhuh tu campo abg aku n ank2 die punyer la...huhu
smpai2 umah teurs membedal...
so kirenyer ni makan tengahri n minum petang la kan..huhuhu siap makan kol4...xker minum petang tu...

time kasih akk ipor yg membelanje mkn tengahri + minum petang saye :P



* kate tengah diet *



4 komen lagi:

kindergartenlibrary said...

banyak tu .
hehe

~azillakhalison~ said...

byk nelly..knyg bangettt huhu

ira_muo said...

lawa blog!! haram j btol...

~azillakhalison~ said...

hahaaaa dol ko