Followers


Search This Blog

Friday, January 21, 2011

:: cuti thaipusam ::


assalamualaikum..w.b.t....salam korang..ade baik ka arini...weuuuuwww...
semalam g karok..sempene thaipusam ni kan..hehe wel wel wel la kitorang kat karok semalam...3jam tanpe henti aku melalak...macam dah bleh wat konsert dah hahaa..sengal giler..

 layan gambar ekk...



>> picca ni gune delf timer..huhu mase ni dah nak habis dah..dah rabak tekak dah mase ni..huhuu...comel x aku??opss bukan2..nak tnye..comel x ank2 sdre aku..hahahhaaa....bukan aku..aku kompem comel..bak kate en.love aku..kahkahkah..


>> ha ni lak makann yg kitorang order kat dlm tu..chiken cop.fries n sandwich ape jadah ntah..rasnyer 1st time kot mkn dlm karok ni..biasenyer karok dlm jamban jer..haha..sape la nak serve mknn kan ..haha..


>> yeay..aku bersame abg aku n akk ipor aku..abg aku ni la yg belanje sume2 pade kes ni..haha..time kasih banyak weyh..next time g lagi..ko belanje lagi..memang terbaekk la ko..hahuhuhuhu..yg aku pgg tu member card..okey sape2 nak g..meh sini..aku de mmber crd..10% disc...adehaiiii..10% jerk!

>> ha besar x..ni die punyer bangunan..dlm tu la kitorang karok n asah bakat..haha...dlm tu nampak gayenyer mcm kitorg jer yg malay..huhu...tpi jgn risau..situ halal oke...


>> anak sedare aku yg sulong..wapi..great voice la syg..nyanyi lagu TIADA LAGI..amy search..huhhhh meremang bulu ketiak aku dengar..haha...apepon die mmg pndai mnyanyi..ade la dekat 10 lagu  die nynyi semalam...dengan tone yg betol ok..kalah ibu die..ibu die men belasah jer..hahaha..

semalam masok kol 11.30..kuo kol 2.30..lame giler...balik2 terus singgah kedai..beli karipap..goreng pisang..popia n donat..ngap ngap ngap..pas settle makan..masok bilik...baring2..opssss.tetido..hahaha....
petang sado2..adik aku ajk g umall..k kuo lagi...ermmm..betol2 cuti n wel wel wel....hepi thaipusam




* en.loves ckp bt caves jem giler..*
 
 

0 komen lagi: