Followers


Search This Blog

Wednesday, January 12, 2011

:: NUSAJAYA ::

allo korang..ade baik ke arini?..aku cam semalam dan semalam..tekak rase nak demam..
bdan lemah jer..pale pening lagi xbaik2..
semoge korang2 sihat selalu hendaknyer?dah mkn tengahri lom?
cam biase..megi segere sebagai peneman..hahaha..
jimat dan sedap..kenyang jugak~..syukur..
syukur tuhan masih bagi aku peluang untuk melihat dan bersyukur atas segala
kurniaan darinyer....AMIN..~ehh ehh tersebut name bofren sendirik lak..hehehe...

.......xdo sape kesah name bofren kau zila oi..........

okey aritu mase entri ni aku de bgtau kan  KOTE iskandar...
haha baru arini berkesempatan nak stoli moli..

ahad aritu..9/11/2011...kitorg tetibe rase nak lepak2 kan ramai2..
memandangkan mak kami ade sini...so nak bawak la mak jenjalan..
mak kami suke sangat pade landskap..
tengok je la kan umah mak na bah kami yg sangat2 penoh ngan bunge..wahhh.~
sempat lagi promote umah mak..hehehe..

pagi2 pas bekfes,mandi2..solek2..siap2..
terus kuar..g nusajaya...ape tu nusajaya?
ecehhh...hehe buat2 org dan kawan2 yg xtau ape tu nusajaya..ermmm..
ala senang cite macam putrajaya la..pusat pentadbiran dan bangunan2 kerajaan doknyer disitu..
okey.....mak kami pasti sonok kat sane rite..hehehe...

sampai sane dlam tengari camtu la kot..ala bukan jauh pon dari umah ni..40 minit kot~...
sampai2 je cuace mcm xmengizinkan jer nak lepak sane lame2..
amek2 gambar..posing sane2..kat area bangunan cantek2 tu..

pastu masok kete jer ujan turun dengan lebatnyer..ahaks!..xdapek nak amek gambo lelebih..
then terus ke PUTERI HARBOUR..cehhh tetibe rase mcm kat langkawi lak kan hahha..
seyes...banyak kapal..cantik tempat tu..mase aku nak parking kete..mak aku leh lak merayu kat aku...

mak : dikya..(sambil teruje tengok bunge tepi aku )...cnteknyeee bunge ape tu..
aku : alamak..mak nak ker??
mak : ehhhh nak lerrrrrr...
aku : jap mak ea...

aku pon dengan tertunduk2..cabot pokok bunge tu..sampai ke akar aku cabot..mase cabot tu aku de ar tengok kiri kanan dan depan..mane tau ade guard tgh perhatikan aku...

prakkkkk~~~!!!! aku cabot pokok tu.....mak aku punye la suke..aku pon suke bile mak aku suke...:)..
baik x aku????hehehe..wat ape saje walaupon bende tu salah..lantak..asalkan mak aku dapat ape yg die nak...kan kan kan.....

pas aku kebak bunge tu..kitorg ramai2 masok puteri harbour nyer tempat lepak2..snap2 gambo sane sini...hujan masih lagi..
then kitorg pon gerak kuo dari nusajaya tu...
terus g makan tengahari....kat zz sup tulang...pastu masing2 bersurai....

okey..malas cite dah jom layan gambo...hahaa..~ 


mak ngan anak darenyer...still mude kan mak kami~ hehe..abah xde..abah xikot..

ya ampon...korang c...belakang tu..awan dah nak kate trun dah..hehe sempat lg we oll amek gambar..

mak yg snapkan pic ni..pnadai mak...tapi still gegar la mak..huhu



macam memikirkan mase depan kan...ermm mmg pon....

xpayah tunjuk zila...org pon dah tau! huuuuuuuuuuuu....

ok last sekali lepak bantai makan sini...kebentak daaaa...
okey..tu je..ade satu lagi entri aku hutang kat u olls..heheh..ade mase i celite ok....
semoge hari2 korang baik2 sahaje :).....
euwwwwwwwwwwwww..

tekak rase nak mkn nasi ayam penyer banafe cafe lak...adehhh

0 komen lagi: