Followers

Search This Blog

Saturday, January 15, 2011

:: name seindah tunanyer..cehhhh hahha ::

tetibe idea tengah meraban ntah ape2 kan...huh..giler boring nih..xtau nak wat ape..
tahap kebosanan melapau dah dtg ni...xkuo2 bilik dr td...
ehhh tipu tipu tipu..kuo jap amek cokelet tobeleron yg adik aku beli semalam
kat eport senai...sib baik ler white choc..leh aku telan...huhu..

memilih..xnak cokelet yg betol2 cokelet...
so to en.love...lau ade hati n niat nak bagi gefren kamu ni cokelet..
bagi cokelet putih okey...
(sumpah,die xpenah tau kot aku xsuke cokelet hitam)..
weyyy..bukan aku xsuke aku xmakan terus..aku makan..
makan la satu bar..sikit jer..sbb lau aku mkn coklet nnti otomatik
pale aku ni sakit..pastu tetibe rase panas semacam jer..haha
ngadeeenyer ko!...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

la actly bukan nak storli moli pasal cokelet putih ke perrang ke..hitam ke..niru ker..hahah
entri arini saje nak bgtau kebabom kat ko pasal nickname2 yg org panggil aku kat bumi ni...

name asal mak abah aku tarok dlm i.c : Azilla Bt.khalison
pastu bawah ni name2 yg diorg dok reke bg kat aku
  1. adikya : dah tue bgke panggil adik...name nni kaum  kuarge terdekat aku yg panggil..termasok ler jiran2 aku sume tu..
  2. jilah : ha ni bunyik cam jawe sket kan...haa..yg ni kaum kuarge belah bapak aku panggil aku..almaklumler jaweRIAN..hhuhu..
  3. andak : setakat ni ade 7 org dah panggil aku name gitu..huhu andak means mak andak..maklom ler   anak no 4..ank sddare aku de 7 org so sume dikehendaki panggil aku name gitu...
  4. zilla : kawan2..cikgu2..lect2..
  5. tapir : haaa ni pat aku xleh bla..haha..ade sorg kawan aku panggil aku name pelik camni...heran aku..ade mirip tapir ke aku..siol ko ABD WAHAB BIN OMAR...
  6. Azilla : ha amek ko name penoh...name ni time mak aku marah tahap serius gaban baru la mak aku gune name ni..so pepaham la,lau sekali panggil dah bg fullname..terus menyahut..huhuhuh..
  7. sayang : teeet!..ehem ehem....:) *-*.......bunge2 cinte seyh..haha....hahaha saje nak boldkan
ha tu je la kot~....lau ade pon ko sndiri la tokok tambah ek..hehe...




habis entri cenggitu jer bleh x...waaaaahh :P





*lamenyer xdating2*

4 komen lagi:

MJ said...

yg no.6 tu bese jadi kat mj..kalau marah dahmarah n mula panggil nama penuh barulah datang..hehe..oww,jawerian rpnye, ingatkan ade mix omputih ke,hehe..sbb nama ayah cm ala2 omputih gitu..=)

~azillakhalison~ said...

heheh..same ea?haha kan? kan/..cuak je mase mak dah panggil name penoh tu..xbanyak cakap..terus terpacak depan mate mak..hehe..
haha kwn2 zilla pon de ckp name abah mcm orh putih dari segi sebutan la..hehe..tgk muke...memang jawerian sangat :)

Anonymous said...

ade lg satu ko lupe letak..
ngeeee...
ajilat- ;)

~azillakhalison~ said...

hahaha aah la kak kin...ajilatt :)